Etusivulle www.heikkilansukuseura.fi

Sukujuhla ja yleinen kokous pidetään 18.12.2021

Vuoden 2021 sukujuhla ja yleinen kokous pidetään Joulu-sukujuhlana poikkeuksellisesti joulukuussa viikko ennen jouluaattoa eli 18.12.2021.

Maailmanlaajuiden korona-pandemia on sotkenut myös Heikkilän Sukuseuran suunnitelmia ja aikataluja. Perinteisesti joka kolmas vuosi pidetty sukujuhla ja sääntömääräinen yleinen kokous on pidetty kesällä.

Sukuseuran hallitus päätti jo lähes vuosi sitten joulukuussa pitämässään kokouksessa, että vuoden 2021 sukujuhla ja yleinen kokous siirretään loppuvuoteen, mikäli koronatilanne ja viranomaisten kokoontumisrajoitukset sellaisen sallivat. Nyt tilanne näyttää sen verran hyvältä, että kokoontuminen on mahdollista ja hallitus päättikin 29.10. kokouksessan, että sukujuhlapäivä on lauantaina 18.12.2021 klo 12 alkaen Rautiosaaren leirikeskuksessa.

Sukujuhlapäivän ohjelmassa on alustavan suunitelman mukaan mm. joululounas, yleinen kokous, Ilkka Väätin esitys Rovaniemen asutushistoriasta, joululauluja yms. Ohjelma yms. tarkentuvat marraskuun aikana ja siitä tiedotetaan tarkemmin hallituksen 16.11. kokouksen jälkeen.

Varaa jo kalenteriisi 18.12.2021 iltapäivä!

Syysterveisin

Sukuseuran Hallitus

Linkit ja lisätietoa:
Sukujuhlat

Etusivulle www.heikkilansukuseura.fi

© Heikkilän Sukuseura ry.
Päivitetty 1.11.2021